Ostatní služby pro podnikatele
Vyberete-li si některou z našich doplňkových služeb, budeme Vás zastupovat při jednání s úřady, zajistíme správu datových a daňových schránek. U klientů, s nimiž máme vybudovány dlouhodobé vztahy, provádíme za klienta povinné platby.
. Jsme schopni zajistit osobní přebírání účetních dokladů v místě klientova podnikání. Je-li klient žadatelem o úvěr, dotaci či grant vypracujeme pro něj potřebné podklady k žádostem. Na žádost klienta jsme schopni čerpat účetní data přímo z jeho systému pomocí vzdálené plochy nebo automatizovaného přenosu dat. Náš informační systém umožňuje vytvoření zabezpečeného vzdáleného přístupu, pokud klient projeví zájem o on-line dostupné aktuální účetnictví své firmy.
Výběrem našich služeb získáte spolehlivého obchodního partnera s mnohaletými zkušenostmi z podnikatelského prostředí a účetní i daňové legislativy. Používané technologie a pracovní postupy nám umožňují nabídnout komplexní zabezpečení vašich účetních a daňových záležitostí.
Ostatní služby pro podnikatele od Lukkaro znamenají
- Nejmodernější technologie pro nalezení odpovědí na vaše otázky
- Navržené účetní postupy odpovídající aktuální legislativě.
- Systémový přístup
- Školení a vedení při získání systému BusinessSIM
- Tým odborníků, schopný kdykoliv navrhnout nejlepší způsob řešení problémů